TORSDAG

http://www.youtube.com/watch?v=hgr3ncH9eUc

HÖHÖ. Lite kul sådär en torsdagskväll :D. ... Vill ni veta vilken megaprestation jag har gjort idag " kort pause" Joo jag förstod det. Jag har nämligen tagit bussen själv eftersom mina vänner är "sjuka", syftar då på Erik, Lina och cissa.... Men nog om det jag tog bussen då själv ner till stan, jag gick till friskis, eller snarare sprang för min buss va tio min sen så jag hade ungefär 2 min i marginal, att ta mig från centralen till friskis, när jag väl kom dit var jag med på spinningpass, jag pumpade mig själv i en timme sedan tog jag återigen  bussen hem själv. Mmm jag vet det var starkt. Imorn är det fredag, de ska bliiii mega skönt. Har detsutom sovmorgon, vilket ger hela dagen en litet pluss :D!! Ska återgå till att vara en tönt med min vän lina och skicka töntiga klipp till varandra och sedan skratta töntigt för mig själv i mitt mörka rum, min mamma tror att jag är störd, men men .. CIAOOO

PS : AV ELLEN för alla som inte riktigt förstår det, syftar då på ; klara, becka och tove . !

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha starkt ellen !

tack för att du upplyser oss om vem det är, det gör det hela väldigt mycket klararre :D !

2010-01-28 @ 22:21:43
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: klara

jag förstår visst vem det är ifrån! :O

2010-01-29 @ 11:51:39
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0