söndag

Heej.

Söndag kväll. Klockan slår snart 21.29. Ack detta betyder att snart tickar tiden iväg till Måndag. Iaf dagen till ära har jag först sovit riktigt länge, de va skönt enda till halv ett :) ! . Sedan gick jag upp, satte mig med min vän kemin och pluggade i en timme, sedan försökte jag mig på mina andra vänner svenskan och franskan också men de va tydligen inte lika samarbetsvilliga för blickarna drogs bara till facebook...  Inte bra. Så jag bestämde mig för att dra mig bort därifrån, så jag och min kära hund gick ut och gick två timmar :). Faktiskt väldigt skönt trots sibirenkylan som försökte knäcka mig, men jag klara mig ! Efter det så städade jag och rensade ut rummet, lyckades få ut en hylla, alltså en hel då inte en som sitter i en större, utan hela.(nån som förstod förklaringen..?)  Så nu blev det luftigare och inte så klosterfobiskt eller hur man säger :). Hyffsat nöjd med dagen trots att jag borde gjort franskan oxåå..... Men va fan allt kan man ju inte göra ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0