SNÖÖÖ IN MY HEART.

Vad är detta jag hör, folk klagar från höger och vänster på detta katastrofala väder, men jag säger bara, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. HÖHÖ. Nej men själv tycker jag att snö är ett av det mysigaste som finns. det får verkligen inte sluta förens efter sportlovet då jag vart och åkt skidor. Och innan påsklovet då jag oxå ska åka:D JIPPI :D . Men nog om de fina vädret ute :D. Min dag eter skolan har bestått av lugn och ro, Lina kom över och så slaggade vi framör en film. Det var slööööönt . Annars så planerar jag faktist att typ lägga mig och läsa haha... Men som skolsköterskan sa, man måste ta det lugnt ibland, annars får man negativ stress :D. SÅ CIAOOOOOOOOOOOOOOO .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0