SKOLAN

TJAA ny uppdate av mig här. Såhär ligger det till just nu. Erik säger " jag har just haft engelska presentation" intressant... Jaaa nu gick han skönt! HEHEH . Sitter här med Klaris och väntar på att franskan ska börja, vi riktigt längtar, ska bli riktigt kul ! veckans tre höjdpunkter är nämligen de få korta lektionerna vi har i franska, obeskrivliga. Lite småkul med mina väldigt onödiga men även intressant inlägg ellerhur ? :D Tiden tickar bara 7 min kvar nu :D. är förövrigt väldigt trött idag, lär ge resultat i konstiga attacker senare idag... Gick nämligen och la mig halv ett idag, hör och häpna :O ! Det var för att jag sov hos min söta kusin ! Nu börjar franskan TAJRÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: klara

neard! <3

2010-01-25 @ 10:36:42
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0