Sista dan ..

Heej.

Sista dagen på lovet. Djup ångest från min sida. Ännu mer ångest över att jag inte gjorde så mycket igår kväll! Satt och skratta åt en skräckfilm . Scream gick på tv, det var kul, jag har en lite gnutta minne att jag tyckte den var läskig förut, men måste minnas fel ! Eller så har jag blivit imun mot skräck filmer efter min och Linas läskiga beroende av skräckfilmer för några månader sen... Vi har nog hyrt varende skräckfilm som går att hyra på ica. Om man tar helgen lite fort så hände inte jätte mycket. jag var på middag hos Nilsson i frdags, de va kulit ! Sen så var jag och tove på fest på lrdagen. hahah ja de var en liten upplevelse, jag och tove i en studentlägenhet, med bara hårdrockare. Och då menar jag verklgen hårdrockare ! . Idag har jag vart ute med wigg, med tove och ida och nu ska jag plugga lite och ikväll ska jag och ida träna. Det ni ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0