Heej.

Länge sen inlägg nu. Skyller detta på Kajsa som är väldigt frånvarande, och hon kan inte ens skylla på indien längre, för hon har kommit hem WIEE ! :D. Sitter här vid datan och finslipar lite på min biologi uppsats, eller finslipar kanske jag inte ska säga eftersom jag har typ halva kvar. :(. Lyssnar på lite gamla godingar också från backstreet boys, haha alltid lika kul :D. hade nyss ett phsycbryt föresten, trodde jag tappat bort min biologi uppsats, inte kul!, Hitta den tillslut på nån skum del på datan... Då efter att jag haft självmordstankar och gråtit ner tröjan.., men bättre sent än aldrig, ellehur :) . Aja en vecka i skolan har gått redan :D great bara fem kvar. Helgen har gått mega fort. I fredags såg jag lina, erik och sisse på skräckfilm, alltid lika kul, och läskigt?? Kanske inte när sisse sitter och skrattar sig igenom alla skräckscener... :). Sen igår var jag, jennie och lisa hos tove. Vi chillade lite och sen åkte vi till nån fest som var väldigt ovärd, så vi åkte in till stan till mc donals ist, där blir man iaf aldrig besviken haha, glassen är alltid lika god ! :) Nu väntar träning ikväll, sen sova. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0