en vecka kvar

Nu ar det bara en veka kvar tills jag kommer hem. Ibland har tiden gatt valdigt fort och ibland har den gatt valdigt sakta.. Det kanns som att jag har varit borta i flera ar, jag kan knappt tanka mig hur det ar hemma langre haha. Nejda men jag har faktiskt aldrig varit hemifran sa har lang tid i strack forut (a)

Nyarsafton spenderades tillsammans med familjen och kusiner, moster och mosters man. Vi at pa nagon vegetariskt restaurnag dar det var helt sparade upptradanden, jag har nog aldrig sett nagot sa knasigt i hela mitt liv. Jag driver inte nar jag sager att dom dansade en elefantdans till backstreet boys i glittriga klader (aven killarna) och kallade det for en magisk dans. Assa jag dog det var sa jakla kul men man kunde ju inte sitta och gapflabba for grejen var ju att dom var seriosa tihi, det va sjukt jakla kul iaf (a)

Igar kvall kom vi hem fran en stad uppe i bergen som heter Munnar. Det var sa vacker dar sa jag fick seriost ont i hjartat. Staden lag 1700 meter over havet, runt staden var det stora, stora teplantager. Vi akte till ett berg dar sodra indiens hogsta punkt ar och som sagt det var hur vackert som helst! Jag stod och tog kort pa utsikten och indierna stod och tog kort pa mig. Hmmm vad tanker dom med? Haha dom ar ju for roliga ibland, bara det inte gar till overdrift som det tyvarr gor alltfor ofta...
Nej nu langtar jag hem till Sverige dar man slipper bli stirrad pa vad man an gor!

Hoppas alla dar hemma har det bra, saknar vissa sa det gor ont! Men nu ar det inte langt kvar tills jag kommer hem, wihooo! Ta hand om er

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0