En fredag

Ciooo :D. Ellen here.
Min dag har väl bestått av sisodär hyffsat ointressanta saker, men har inget bättre att skriva så, jag delar glatt med mig med dessa! :D. Vaknade tidigt av min älskade väckarklocka, många fina stunder med den måste jag säga ! Sedan begav jag mig ner till stan för att besöka tandläkarn, påvägen dit lyckades jag tappa bort min ena vante .. Vet inte hur det inträffar?, Men inträffar gör det iaf, må jag säga!. Aja hos tandläkar fick jag en rotfyllning?! Hmm de kanske inte heter så men en ny lagning fick jag iaf. De gjorde ganska ont men jag stod ut. Fick inget klistermärke efter , inte ens en klapp på kinden fick jag, lite snålt tycker jag, så skulle aldrig min vanlig tandläkare göra! :(. Sedan begav jag mig ner på stan och fick mig en gratis sminkning, det var trevligt, de slutade med att jag köpte upp allt smink... Så gratis blev de väl inte tillslut. Efter detta har jag inte gjort så mycket, en långrunda med min friend Tovis, och våra trogna hundar, men annars har det bara vart googlande på öken utan något framsteg, jag googlar för mitt biologi arbete som går segt :(. Kvällen består av middag hos Tove med massa trevligt folk och tydligen tre rätters ? :D : Det ska bli trevligt CIO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0