Be my mirror, my sword, and shield

Helgen var riktigt bra, men gick som vanligt alldeles för fort.. Tillbaka till skolan och matte nationella imorgon, usch det är hemskt. Men nu är det bara fyra dagar kvar till sportlovet, det är det som får mig att orka skolan just nu, haha. Börjar dessutom att bli sjuk, det suger. Tror minsann att det var den lilla sötnosen Klara som smittade mig när vi sov över hos Ellen i lördags. 4 pers i en dubbelsäng, det ni!

Nu har jag druckit två stora koppar stark cappuccino, så det är dags att säta igång med matte-pluggandet. Kaffet gjorde mig dock lite yr haha, coffein kick typ. Men aja, jag orkar inte däcka i sängen vid halv 9 idag med som jag gjorde igår he he. 




Klara, Issa, Tove, Ellen, jag




sötisarna




Julle, jag & Ellen


Puss Kajsa


Kommentarer
Postat av: den lilla sötnosen, hihi

jag ber i allra högsta grad om ursäkt, om det skulle vara så att jag smittat dej. låt oss hoppas att så icke är fallet :)<3

2010-02-16 @ 11:21:40
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0