torsdag

Bonjour. Idag är de torsdag och helg för mig. För de är nämligen så att vi i NV1C har lov imorn :). De är skönt ! . Eller jag tror vi har lov iaf, de är nämligen så att jag hade ansvar för att lämna en lapp till en lärare där det stod att vi inte skulle dyka upp, men ack så tappa jag bort lappen så ... Vi får väl se hur det slutar ? . Men i nuläget så har vi lov! Annars så har jag tränat idag, och detssutom haft franska muntlig redovisning på franskan, usch va nervös jag var! Men värsta kicken man får efter, heh låter lite töntigt men faktiskt! Klara kan intyga detta ! haha ;D

En bild på mig och lina, alltid lika kul att se hur störda vi var en gång i tiden, då alltså typ ett år sen..  Ska baraklargöra att vi tyckte det var kul att klä ut oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0