idag är det ingen vanlig dag


För idag fyller min kära barndomsvän Hanna 17 år! Kan man tänka sig va tiden går fort. Kommer fortfarande ihåg när vi var runt 6-7år och var tillsammans dagarna ut i ända. När vi var riktiga kockar, lagade nudlar och iste. När vi bakade muffins som vi gick runt och sålde och gav pengarna till kyrkans hjälporganisation (!!) När vi tillagade en "hemlig medicin"  bestående av salt, peppar och vatten till din lillebror som var förkyld och sa att om han drack det skulle han minsann bli frisk. När vi brukade låtsas och lura andra at vi var tvillingar, och att dom gick på det. Vi var dock mer lika på den tiden än vad vi är nu. Nu för tiden har vi tyvärr inte alls lika bra kontakt som vi hade tidigare då vi praktiskt taget var tillsammans hela tiden. Det är synd, jag saknar det vi hade. Grattis igen Hanna, jag hoppas du får en toppendag!




Puss Kajsa

Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

ååh Kajsa min älskade du! jag blir tårögd av glädje! man var allt bra smart som liten, jag förstår inte varför jag inte längre är så smart så att jag kommer på att göra sådanna hemmakurer när jag är sjuk till exempel <3 TACK TUSEN GÅNGR OM! <3

2010-02-20 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0