I wish it would, would be that good

Skola, skola, skola mellan halv nio och tjugo över fyra. Helt spårad dag, hela eftermiddan var sjukt oseriös och som sagt helt spårad. Det var det som fick mig att ens orka stanna i skolan haha. Nv1c, bäst helt enkelt!

Ikväll ska jag inte ens tänka på något som har med skolan att göra, ska inte plugga ett dugg! Får ta det imorgon istället. Nu ska jag hjälpa mamsen med maten och sen träffa min lilla filur, Julia. Det blir trevlans.

"When it was good
We were sitting on top of the world
When it was good
No i never wanted nobody else
When it was right, not like tonight
We were sitting on top of the world"

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0