Fredag

Heej bloggvärlden. Friday idag ! Rätt skön men samtidigt onödig dag i skolan :). Det var nämligen så att vi hade alla hjärtansdag firande i skolan och detta betydde att ja kom till skolan halv nio för att ha kemilabb och sedan hade ja en lektion kl 2, matte sen inget mer hjärnarbete för mig. Dock där emellan var rätt mysigt :), jag fick bland annat två géle hjärtan som delades ut, vilket var väldigt smaskigt(dock gillar jag inte sånna, men vadå de var formade till hjärtan så! )  :). Annars fick jag uppleva en teater av fyris eleverna, underhållande ! :D Efter denna dag begav jag mig ner mot stadens alla lockelser tillsammans med mitt lilla gang, Kajsa tove och issis, där gick vi på Cupido och gottade oss och sedan gav vi oss ut på äventyr. Efter detta begav jag mig hem och nu sitter jag här. Det som väntar för denna kväll är en trio kväll tillsammans med mina två favvisar, Sissepisse och Linis :D <333 Det ska bli mössigt, såå vi höörs och sesss PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0