Fast car -Tracy Chapman

http://www.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk

Fin låt när man sitter och skriver på sitt repotage! Onsdag idag, skönt, detta betyder endast två dagar kvar i skolan sedan lov, sedan Åre! Skolan dödar mig men ja orkar faktiskt inte bli deppad för ja vet att jag endast behöver hålla ut två dagar till! Något annat som dödar mig är min hals, tyvärr, vi får hoppas att den tar sitt förnuft till fånga och att de små bakterie monstererna hoppar ur min hals lagom till åre. Eller lagom tills imorn så jag kan gå på iaf en träning den här veckan ! Det skulle kännas bra . Aja en extra liten puss till min kusse sisse, som alltid är så söt., och Tove kan oxå få en eftersom hon vart så extermt snäll idag och bara fått ett eller två utbrott på mig :D haha . Nej men vi har gått på små moln idag, vart helt borta i huvudet, eftersom våra halsar var i symbios tydligen haha. Nu väntar middag !! Alla ni som följt mitt liv den senaste tiden vet lyckan med det. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0