En onsdag sådär.

Onsdag idag. Betyder två dagar till helg, och endast nästan en vecka till åre . HÄRLGT :D. Dagen har som vanligt bestått av skola, verkligen varierat liv jag lever! Aja dagen tll ära såå hade NV1C ännu en spårad lekton. Våran kemlärare lämnade nämligen oss ensamma i klasrummet en 45 min innan v slutade för dan. Mycket jobb skedde under dessa mnuter! iaf så lyssna vi på  på higher ur högtalarna och folkdans ägde rum på golvet och mycket annat trevligt. Efter denna upplevelse så besökte jag staden för att träffa min one and only Lina, hon var lika trevlig som alltid... Iaf så slutade våran shoppingtur efter några ynka minuter på café där satt vi och gottade oss i nån timma innan erik kom in och trängde sig på . Vi tre begav oss vidare och checakde lite affärer i stan, då med höga protester från mig som var trött. Men snäll som man är följde jag med ändå, och det visade sig att jag hittade ett par byxor som ja ville ha. Catsjiin (stavning??) aja så nu ligger jag i back med pengarna igen :(. Efter detta så begav jag och Erik oss vidare till friskis och spinnade. uscch jobbigt, jag gav Erik ett antal självmordsblickar under denna oerhört sega timme. Vi duschade oss snabbt och begav oss mot bussen. Där såg vi att våra bussar gick om cirka 5 min, så vi tänkte lite smart att vi skulle gå till nästa busshållsplats för att slippa vänta nått , smart ellehur?? Dock så fångade ljusfläckar i himlen våran uppmärksamhet så erik missade sin buss.. jaa bussen åkte bara förbi utan att vi märkte de... Så han fick åka med min buss hem sen och gå typ en mil haha :D Aja sova gäller för mig snart ciaooo världen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0