en helt vanlig tisdag

Heeej världen, heej sverige ! :D . Dagen har bestått av skola mellan halv nio och halv fem, om jag kör lite huvudräkning på det blir de, få se.. åtta timmar i skolan, lät inte lika hemskt så nerskrivet ,men ni kan lita på mig det är jobbigt. Speciellt när dagen börjar med gympa, och en viss person, alltså jag, bestämmer mig för att stå i mål på handbollen, efter några fjuttiga minuter i mål så kommer första räddningen, skitsnygg. Däremot andra räddning var inte lika snygg... den gick till så att nån sköt stolpe, puh tänkte jag i en hundradels sekund  innan jag fattade att bollen ite åkt iväg utan var påväg mot min näsa/mun.. Bollen hade nämligen träffat stolpe in och jag lyckades rädda med mitt ansikte.. Det va kul, verkligen haha . Dagen fortsatte med långa lektioner där de flesta i NV1C bröt ihop lagom till sista lektionen , haha, flygplan och andra saker kom nämligen flygande genom luften då. Sedan sen jag kom hem har jag inte gjort ett dugg, inte en fluga förnär, förutom fotbollsträning då :) PUSS from ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0