En fredag sådär

Heeej. Lördag här och lovet välkomnas! Dagen ska nu spenderas med min Nilsson, för imorn åker jag till åre och då blir det att inte träffa nån på hela lovet, kommer sakna vissa enormt, även fast de bara är en vecka :). Men de ska bli askul där uppe ändå ! Gårdagen spenderades först på stan med min madre, och sedan på släktmiddag med mina knäppa mostrar, roliga mormor och fina kusse. Middagen drog ut på tiden och rätt som de va, va kl tio, funderade ett tag på att åka till nilsson som var hos några kompisar en bit därifrån men de slutade med att jag och min mamma gick in till stan och köpte lite godis och sedan åkte hem. Så efter de spenderades kvällen med min två päron, men de kändes bra ändå pågrund av incidenten som skedde förra lördagen, så nu är allt på topp igen och egentligen finns det något bättre umgänge än mina två päron och en godisskål??

Aja vi hörs och ses om en vecka PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0