back on solid ground

Vissa saker blir inte alls så som man från början hade tänkt sig. Ibland blir det bättre och ibland blir det såklart sämre. Ibland blir det något mellanting, varken sämre eller bättre utan bara något som man får lära sig leva med. Just det har hänt mig, är helt nollställd. Vet inte om jag ska skratta eller gråta och skrattar jag hellre, det är en sak som är säker.

Uppe med tuppen idag då, vilket i mitt fall är runt 10! Gjorde frukost, riktigt goda pannkakor måste jag säga. Efter det gick jag till stallet, ut på vyschan=dåligt plogat=fick typ pulsa fram i snön, det var sjukt halt också. Ingen bra kombination, haha. Aja, när jag väl var där va det mysigt. Gick på promenad med bonnsan, det var sol och han fick äta på granen vilket betyder att vi båda blev glada. Vad som händer ikväll är fortfarande lite oklart, men att jag ska hitta på något med isse och tove i alla fall, det blir riktigt kul!



världens finaste Bonny


Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0