ÅRREEE

Heeej :D. Hemma igen, de känns som allt går så himla fort hela tiden, de kändes som igår ja packa väskan och åkte iväg och nu sitter jag här igen hemma! . Veckan har iaf vart jätte kul, hade verkligen saknat att bara få åka ner för backen om och om igen! Ja har märkt att ja trivs som bäst när jag är uppe i fjällen faktiskt ! :D Nackdelen är väl att jag saknar alla här hemma då ! Hahah denna vecka i åre begav jag mig oxå på de röda hoppen i dream park, och till en början gick detta bra, men sedan fick jag väl lite för mycket självförtroende och då kom vurpan, haha och inte va det en liten vurpa utan jag flög nog två volter och slog i både ryggen och högra knät rätt ordentligt ! haha, men de ordnade sig det blev bättre tilll nästa dag :D !. Hemresan var väl som den brukar vara,  snöstorm och snigelfart enda från sundsvall som tog nio timmar, kul, ! Aja skönt att vara hemma igen iaf, även om skolan väntar nu om en dag men snart är det påsklov ju och då åker jag upp till backarna igen så det blir bra !! :D Ajjaa tror ja ska ta och sova nu, har typ sittskavsår av att åka bil :(. Ser faktiskt fram emot skolan lite då jag får träffa mina små pärlor igen :D <3

Puss och hej från mig :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0