alla älskar lördag

L Ö R D A G 

Äntligen, så jävla bäst! Gick upp tidigt idag, åkte med mamma på en liten shoppingrunda. Hittade en del grejer, det är alltd kul. Vi köpte även lite grejer som behövs till visningen imorgon, hela flytten börjar kännas mer verklig nu. Det kommer kännas sjukt konstigt att flytta härifrån dock. Har bott här sen jag var ett år, haha men det ska också bli kul med lite förändring. När vi kom hem städade jag mitt rum, plockade bort typ allt ner i flyttkartonger. Mitt rum är  tomt och helt städat nu för ovanlighetens skull :o Det är härligt!

Är så sjukt taggad inför ikväll! Hihi, jag älskar lördagar!!

Puss Kajsa



mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0