Wiggo

Halloo

I chans för att låta lite töntig, och kanske bli lite mobbad av mina så kallad vänner måste jag bara säga att min hund är bara för fin! På dagens promednad tyckte jag vi gjorde stora framsteg på lydnadsfronten! Jag tränar ju min lilla Wigg till att bli perfekt, just nu försöker jag få honom att kunna gå lös hela tiden, och idag när vi gick förbi en stor schäfer så kollade han knappt på den utan fortsatte lyssna på mig! Nu har jag fått det sagt, alltså att min hund är duktigt heeee

Ikväll ska jag till issan för middag, mysfaktor på detta :D Men nu ska jag gåå puss

/ ellen


Kommentarer
Postat av: klaris

Wiggo<3 hihihi :)

2010-08-23 @ 19:52:30
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0