tisdaaaag

Dagen började med att ja väcktes av min mammas fina stämma vid halv åtta imorse... hade då fått cirka 6 timmars sömn, alltid lika trevligt! Hon ville nämligen ha mig som sjuktaxi, skulle köra henne till närakuten i stan för att kolla upp hennes fot, tyvärr så är den en fraktura eller nått åt det hållet. Aja efter detta var jag helt slut och låg deckad i soffan enda tills jag och erik tog oss en tripp till gymmet och spinnade, vägen hem skulle vi ta en "genväg" enligt erik då... Tyvärr behövde vi gå genom typ en halv km träsk, men vadå det är ju kul! Haha ojj känner nästan negativitet från mina händer, ska nog helt enkelt sooovaa nu.


Pusssssss / ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0