Pissassss dag :D

BONJOUR . Åhh vilken fin text du skrev kajsa  börja typ gråta :D. Jag vill oxå säga grattis till våran allas issa :D. Kan inte skriva Kajsitexter men vill bara säga puss och megggaaakram på dig issa och hoppas du får en underbar dag :D .

För mig har dagen bestått av:

*en promis med min favorit ida
*en statstur med ida och tove
*ett spinning pass med erik och cissa
* En punka och bli skjutads av erik och dra cykeln bakom mig typ en halvmil...
 
Och nu ska jag lina och erik hitta på något så puss på er
/ ellen

Kommentarer
Postat av: issanpissan

Haha, kajsa är expert på gråt texter. Men bara detta räcker från dig, tanken som räknas och jag vet att du vill säga allt kajsa kan :) Puss och kram på dig ! <3

2010-08-16 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0