Oh, this has got to be the good life

Tillbaka i verkligheten efter ett par dagar skulle man kunna säga. Kom nyss hem från stan där jag och Ellen den lilla sötnosen knallade runt i några timmar. Vad va det jag skulle köpa? Jo jeans. Vad köpte jag? Ännu ett par skor till min samling. Dock inga converse denna gång utan ett par bruna, snygga med aning högre klack. Var bara tvungen att köpa dom för jag blev galen i dom så fort jag såg dom, även fast högklackat egentligen inte är min grej. Men som sagt, det var kärlek vid första ögonkastet. Skulle egentligen ha övningskört för första gången idag, men så blev det inte. Kanske lika bra det hehe... Så istället ska jag vara med mina älsklingar sofia och j to the ulia. Tjillll

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0