if you go, I go

Tillbaka i öregrund igen, är sjukt uttråkad som vanligt när jag är här. Är fan inte van att vara ensam, hemskt. Aja, idag har varit en toppendag i alla fall! Var ute i Ed med bästaste, sötaste lillkusinen Hillevi och red islandshäst. Vad ska jag säga? Jag har saknat ridningen som fan nu när jag inte hade ridit på 6 månader, är nu hur taggad som helst på att börja igen.. Häst-nörd som jag är he he. Nej men det är tjiiiiiiiiilllllllllll. Imorgon kommer tönt 1 och tönt 2 hit och gör mig sällskap, det blir galet mycket askalas kan jag tänka mig.. Typ fullt ös medvetslös? Nejdå nu skojade jag bara lite. Sånt fuffens sysslar inte vi med, vi är riktiga små raringar vi. Soooft



gammal bild, fint dää

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0