Idag är det ingen vanlig dag..

För idag är det bästaste isabells födelsedag! Vi har känt varandra i snart ett år, men det känns som så mycket längre. Vi har redan varit igenom mycket tillsammans du och jag. Som till exempel "gråtfesten" du och jag hade innan jag skulle åka till Indien. Jag kunde bara inte släppa taget om dig där vi satt och höll om varandra i baksätet på bilen. Tårarna rann. (lite töntvarning på det asså...) För vi visste ju att när vi släppte taget och du klev ut ur bilen skulle vi inte ses på över en månad. Vilket just då kändes som en evighet. Hemska tanke! Det var bland det jobbigaste jag gjort, jag tror att du kände detsamma. Jag på ena sidan jorden och du på den andra funkar helt enkelt inte. Tillsammans är vi bäst, imba som vi brukar säga. jag är så glad att jag lärt känna dig. Alla borde få ha en sån vän som du, för du är underbar! Hur man kan lyckas vara både söt, snäll, bitchig och världens gulligaste på en och samma gång är det nog bara du som kan förklara Isabell haha. Ännu ett stort grattis på födelsedagen ska du ha vännen min. ♥




Kajsi mc dajsi ♥ Issy mc fluffy

Puss Kajsa


Kommentarer
Postat av: issanpissan

Kajsa, du är bäst på att skriva texter. Klart du fick MVG i svenska :D ! Kan inte beskriva med ord hur rörd jag blev av denna text, du är en vän att behålla livet ut ! Indien perioden var hemsk, men jag fick alla underbara mejl av dig då så lite värt var de :) Tack för detta :') Pussar på dig. Issy mc fluffy <3 Kajsi mc dajsi

2010-08-16 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0