I hope you don't mind

Första skoldagen, ungefär en timme lång. Chill! Hann också med att få en förvånad blick från tanten i receptionen när jag lite motvilligt gick dit och erkände att jag hade flyttat och inte längre hade rätt till ett skol-busskort. Hon tittade på mig som att jag skämtade med henne och sa sedan att jag var en ärlig en. Smörar som vanligt alltså, det är så jag rullar ;) Nu har jag förberett en liten överraskning jag Klara och Ellen har kokat ihop till en viss person. Filuriga som vi är.. Kan väl ge en liten ledtråd och säga att det har något med sexiga killar (och tjejer för den delen), prinsessor och jordgubbar att göra. Hmmm. Hi hi. Ikväll blir det Hum c, be there!

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0