estocolmo

Hemma igen efter en väldigt mysig mini-semester i storstan stockholm med mina älsklingar sofia och julia! Vi planerade på att vara ekonomiska så vi har i stort sett levt på nudlar och kalaspuffar vilket leder till sockerchockar i mängder, men det är naaajs! Vi träffade även på adam tensta på tunnelbanestationen precis där vi bodde. Eller ja, vi kände inte igen han förrän han vände sig om och gav oss värsta leendet, tufft? Man skulle kunna tro att det var vi som var kändisarna och inte han, hi hi hi. Sen träffade vi även på özz och soran, komikerna ni vet,  på gröna lund och åkte popexpressen med dom och hade en snabb diskussion om huruvida låten getting over you var de bästa låten som spelades på popexpressen eller inte. Julia har varit gangster som vanligt och låtsats att insane inte är ett dugg läskig.. Ja ja, jag tror dig! Sofia har varit otroligt farlig när hon hotade killen som skötte musiken att om han inte satte på en bra låt då jävlar skulle han få se på andra bullar. Isabell var en liten bitch som kastade bitchblickar runt om sig som fick de andra att darra av rädsla hehe.. Men helgens höjdpunkt var absolut när en liten kille aka griskillen tröck upp näsan mot en glasruta där vi satt och väntade i vagnarna på karusellen. Vi dog av skratt, han skrattade till och med som en gris haha, han var så ful!! Har aldrig sett en så klockren unge. Underbara dagar har det varit iaf!

/ Kajsa

Kommentarer
Postat av: julia (the gangstaaaa)

hahah så klockren minisemester :D grisen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA jag dör !

jag ska spanka din thaimamma .

2010-08-08 @ 19:06:12
Postat av: kajsi

hahahah ja han var så himla rolig hahah dööööör, vill fan träffa han igen böööööööööööööööh hehehheheheheh

ska du spanka min thai mamma gangsta? det är jag som ska spanka din mieheheh

2010-08-09 @ 12:07:25
URL: http://kajsasellen.blogg.se/
Postat av: issanpissan

naaaw, tack för den söta kommentaren :)

2010-08-09 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0