un wekkkeend

heeeeeeej och håå.. Hörde klagomål fårn vissa små fåglar idag om att ja ock kajsa suger på att uppdatera :O I am in chock! såååååå ja skriv er nu detta inlägga halv två på natten en fin lördagskväll :D !! Okeeeej mitt liv den här helgen har bestått av staden med min madre igåt och shoppa loss åt moi :D alltid trevligt, sen en grillkväll med fina tjejisar :) <3, Dagen till ära var jag uppe med tuppen och red, de va jobbigt, sedan for ja vidare till amtch, den gick helt ok :D sedan for jag vidare (dår övningskörande) till becksan, och åt lite middan med tjejisnarnba och sedan vidare iagen :D hiiiiiiiiiiiiii PUSSSSS  

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nice med uppdatering! En trevlig sådan också! puss påre<3

2010-04-25 @ 15:29:13
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0