påskdagn

Heeej påskdagen idag. Gårdagen vaknades upp hos beckis med mina pärlor. Måste säga att ni är bäst! Sedan åkte jag hem, tog en promis med cissan och sedan på kvällen kom beck och kajsa hit, mysigt :). Idag vaknade jag upp och skulle försöka prata, inte ljud kom från min mun .. fick total panik eftersom jag litar på min mun till 100 procent i alla lägen, utan den är jag typ död ! Aja efter mitt sammanbrott drog jag och la family till stora tjocka släkten jag satt tyst hela kvällen och lyssnade på alla, många elaka, mobbande kommentarer mot min väg och citat av nån * nu kan vi äntligen säga allt vi velat säga till dig Ellen utan att du kan säga nått tillbaka* Gulligt, väldigt gulligt ! . Aja dom får tillbaka när jag återhämtat mig och kan få fram ett ljud igen. Aja nu kommer beck och Kajs hit igen, jag lär bli ett AS kul sällskap pågrund av rösten, men dom vill komma ändå, måste va utseendet då ? he he . aja PUSS

Kommentarer
Postat av: Kajsaaaaaaa

såklart det är utseendet din lilla gullskrutt haha :D

2010-04-06 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0