en fin långfreda

Heeeeejj alla vänner. heee . Gårdagen var great, spenderades med mina 5 älsklingar. Det är nämligen så att becks och kajen har fyllt år, så nu hbade vi middagsparty för dem ! Det blev liute av varje, assnygg tårta, prat bussfärder, prat i sena timmen och sova på golvet. Dock de sista var det bara några stackare som fick uppleva, dock blev jag en av dem, eftersom att vissa typ springer upp för att paxa de bästa platserna, nämner inga namn. Dock en underbar kväll som resulterade i en röst som låter som en klämd typ vässla. Jaa ni förstår vad jag menar ellehur? . Aja kvällen blir lugn men även dem spenderas med sötnosar . PUSS OCH HEJ ! <33

Ps: Vill bara säga att mina kusse är bra fin hon oxå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0