danföreskolan

Heeeeeeeeeeeeeej.


Söndag kväll och klockan slår snart 23.10. Märkligt va, att tiden går så snabbt samtidigt som den går riktigt sakta ibland ! Dagen till ära vaknade jag klockan 14.00 ungefär, av att mobilen plötsligt började vibrera på ett obehagligt sätt. Jag slängde ner en zoombie arm från sängen och upptäckte att ida försökte nå mig, svarade med en lite hes och ful röst. Samling om en timme var budsakpet ida försökte ge mig. Så ack där försvann min sovmorgon och min personliga stund med kaffekoppen och tidingen... Efter att slängt i mig en macka och ett glas vatten , (ett glas vatten ist för kaffe ack!) så sprang ja till bussen och samlingen för matchen. Matchen gick däremot inge vidare så vi nämner inget om den. Hemkomsten blev klockan 21.30 hungrig och trött som man är tar man med sig maten ner till datan och deckar framför samma låt i typ tre timmar, alltså tills nu. Så nu när vi är framme vid nu , så säger jag godnatt för klockan är för mycket, om jag ens ska ha en chans att vakna tills skolan imorn så gäller det att jag somnar illa kvickt. PUSS OCH HEJ LEVERPATSEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0