Tiissdaag

20.54


Heeeej.

Idag är det tisdag för alla som inte vet :D Vi hade kort dag i skolan jätteskönt! Dagen har väl inte innhållit så jätte mycket annars, men vi hade faktist årets första snöbollskrig för min del idag i skolan :D Sedan var man jättesnygg på stan vill jag säga ! Föresten så har kylan fört med sig annat än bara den fina snön, utan även isen som ligger under snön, haha de gav mig faktist några goda skratt idag, balnd annat av killen som gick efter mig och Tove till stan som halkade och for runt på ryggen och knappt kunde ta sig upp igen HAHHA ! :D De blev faktist två inkaserade varor från stan för min del :D En julklapp och en sak till moi. Nuuu ska jag och min kärrraa vän Cecilöia ge oss ut i snön och leka
PUSSS

ps. SAKNAR KAJSA <3

ps 2: Bakade just koksbollar :D::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0