Stockholm

21.35

Heeeej :) Iag har jag först vart och ridit, hurtig som man är ! Jag kom hem kl halv 3 igår, efter tjejkvällen som var superduper, dock fick jag vänta en timme på stan på min buss!! Men lina höll mig sällskap i mobil, puss på henne !!! Idag har jag sedan vart i stockholm hela dan och shoppat, det behövdes verkligen, lyckades köpa två julklappar !! Sedan var det middag med mamma, sisse och tetta, hahah jaaa min släkt är kul den hahah !!! Aja nu är jag ganska död så jag ska lägga mig i soffan och deppa och gråta för att Kajsa åker till Indien imorn ! Men de är kul för henne och tråkit för mig :D PUSSS

Kommentarer
Postat av: KAAAAAAAAAAAJSA !!!!!

jag kommer sakna dig sjukt mycket ellen pellen!!! försök ha det bäst här hemma utan mig :D

PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSS <3 <3 <3 <3

2009-12-13 @ 01:17:57
Postat av: klara

fick du vänta en timme!? :O vi skulle ha skjutast hem dej...<33

2009-12-13 @ 10:42:18
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0