sen fredagsnatt

Nu har precis Ellen, Rebecka, Tove och Klara åkt hem. Bara jag och Issa kvar. Hon ska sova hos mig.  Supermysig kväll i alla fall, måste göras om! Sista gången jag träffar dom på en månad, kändes jättesorgligt att säga hejdå. En månad känns som en jättelång tid men det går nog ganska snabbt när jag väl kommit iväg till indien. Ska bli hur skönt som helst med 30-40 grader och sol om dagarna istället för kallt, mörkt och grått som det är här hemma. Jag är verkligen inget fan av vintern så det ska bli dunder att komma iväg nu när jag tänker efter!

Imorgon ska jag träffa mina älsklingar Sofia och Julia! Efter det måste jag verkligen börja packa, haha! Lägger upp lite bilder från ikväll också om jag förstår mig på hur man gör, tihi (a)

Puss Kajsa

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du glömde mig ? :(

2009-12-12 @ 13:01:48
URL: http://rebeckaagustavsson
Postat av: Anonym

kvällen var dunder! <33

2009-12-12 @ 16:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0