Lördag

18.28

Heeej..

Åhhh kajsa jag saknar dig, kom hem och drick glögg med mig ist för f***n :D:D:D!!!

Idag är det lördag, himla stressad dag för mig ! Först vakna jag upp hos lina vid tolv, för sent och spenderade några min med att stirra på lina som en stalker för att få henne att vakna, tillslut funkade min taktik och hon masade sig upp :D. Efter det tog vi en seg frukost och sedan sminkade hon mig :D. Sedan har dagen bara rullat på, köpa gran med pappa, kolla på Klaras konståkningsshow med beckis :D Det va mys! Sedan sälja granar med ida som inte va mys! Jag har nog aldrig frysit mer i hela mitt liv och det gick tyvärr ut över min kära ida som fick några inte så väliga ögonkast av mig . Förlåt !
Ikväll ska jag träffa tove :D Det slka bli härligt PUSS !

GOD JUL !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0