julafton

Idag ar det julafton, det kanns helt overkligt. Tiden har gatt sa sjukt fort! Har i indien forsoker dom fixa julstamning men jag vet inte om jag tycker att dom lyckas sa bra. I palmerna hanger julgranspynt: julgranskulor och glitter och ur hogtalarna pa restaurangerna spelar dom julmusik. Ganska mysigt men det ar ju inte samma sak som en svensk jul. Fast jag tycker det ar ganska skont att slippa all julstressen dar hemma, har ar det lugnt och skont :)

Pa hotellet dar vi bor haller dom pa att forbereda en julfest till ikvall, det ska bli kul faktiskt. Far se vad dom har pa det indiska julbordet haha, ska bli spannande! Det enda med julen jag saknar hemifran ar faktiskt gloggen, och resten av familjen saklart. Men jag och Ellen far val ta och dricka nagra flaskor glogg sen nar jag kommer hem! Tihi (a) Alskar det! Hoppas alla far en fin jul med mycket mat och godis! Nu ar det bara 20 dagar kvar tills jag kommer hem har Julia raknat ut!

Puss Kajsa


Kommentarer
Postat av: ELLEN

ÅHHH SAKNAR DIG !!!!!

2009-12-24 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0