inte långt kvar

20.59

Nu är det inte långt kvar tills det bär av till Indien. Det var först när Isabell åkte hem runt ett-tiden som jag förstod att det är på riktigt; Om mindre än 24 timmar är jag påväg till ett för mig helt främmande land som är väldigt annorlunda mot hur sverige är. Det skrämmer mig, men det ska bli lite spännade också faktiskt.

Nu har jag nästan packat klart och laddat ipoden med en massa bra musik och snart ska jag träffa Julia och Sofia igen. Får passa på nu dom få timmarna som är kvar innan jag åker! Vill bara säga att jag kommer sakna vissa hur mycket som helst och hoppas att alla får ett underbart jullov, en mysig julafton och en rolig nyårsafton!

Puss Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0