indien

Jag har det hur bra som helst har i Indien. Varmt och skont, bade i vattnet och i luften. Jag har aldrig varit ett fan av snon sa det kanns riktigt bra att slippa atminstone en manads kyla och sno hemma. Den enda nackdelen med att vara har ar att jag saknar vissa hur mycket som helst, men det far jag leva med. Da blir det bara extra kul att traffa alla sen nar jag kommer hem igen!

Indien ar ett valdigt speciellt land, det finns mycket har som jag tycker ar konstigt. Men aven valdigt roligt haha. Till exempel aker dom upp till 4 personer pa en och samma vespa. Det ser hur kul ut som helst nar de aker hela familjen tillsammans. Pa gatorna gar kossor losa och alla bilar och vespor (som det finns gott om) far veja for korna som gar runt lite hur som helst. Jag skulle nog inte vilja ha det sa har hemma i sverige men visst ar det kul att se, men i langden verkar det bli lite jobbigt haha :)

Hoppas alla mar bra och har en fin sista vecka nu innan jullovet, speciellt nv1c, tanker pa er!

Puss Kajsa


Kommentarer
Postat av: Rebecka

åååh va kul att du uppdaterar ifrån india :D

puus på dig! <3

2009-12-17 @ 18:06:36
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: klara

vad kul att du har det bra! saknar dej! puussar <33

2009-12-17 @ 20:50:07
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0