ANNANDAG JUL

Heeej :D . Åh va kul att höra från dig kajsa :D ! <3 MISS YOU !!

Dagen har bestått av reashopping på stan. Skulle egentligen gå med Tove men så såg jag till min förvåning att mina kusiner stod längst fram i kön till prohytten på mokey( ledet var en halvtimme långt!), så då bytte jag shoppingvänner hehe. Inte långt efter detta så dissade mina kära kussar mig för att jag var för "seg", så då gick jag själv ist ahha, rätt åt mig kanske?. Fick världens beslutsångest på ett par skor så jag slog en pling till Lina och då blev dem köpta!. Efter en tröja, ett par skor och lite småsaker till så begav jag mig på julbord idag igen. det var trevligt, dock börjar släkten dog driva varandra till att bli skumare än vanligt!

Imorn så ska jag tvinga med Tove på morgonskidor och sedan shoppa loss med den negativt inställda cissa och sedan träffa min saknade TOVE :D, kanske att jag även åker skridskor med rebecka :D, den som lever får se! !

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0