18.58

ÅHHHHHH kajjssaaa :D PUUSSS SAKNAR DIG SÅ BARA DEN ! Va härligt de låter i indien !! Själva har vi ju matteprov imorn men de ska nog gå bra :D !

Aja dagen bestod då av skola som vanligt haha :D . Vi hade matte franska och svenskaprov. Hände inte direkt något speciellt förutom på maten, då Tove den dumma nöten hade lagt en pannkaka på min plats som jag satte mig på, i all uppståndelse som blev då så råka Tove på något skumt sätt hoppa in i Rebeckas soppa och fick därförn en fläck på hennes vita kofta . MOHAHA rätt åt henne ! Annars besökte jag sedan friskis och sprang lite, sedan efter det gick jag och åt choklad hos mamma (A)

Väldigt osammanhängade inlägg här men jag är så trött så skit samma! PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHAHAHAHHAHA, lunchen var rolig!! xD

2009-12-17 @ 20:05:23
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha fin lunch de där och jag var så snell :*

2009-12-17 @ 20:49:02
URL: http://weearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0